Mass vaccination

Vi har haft veterinären ute och vaccinerat ett helt gäng hästar.
Som vanligt gäller det att effektivisera när hela bunten ska in och ut från hagar under dagen.
Hästarna skötte sig toppen, det är bara Ester som tycker att sprutor är skit läskiga!!
Mina katter åkte med på kuppen oxå dom stackarna ;)

 Zigge och Husse redo

 Fiona misstänksam men snäll

Ester mindre nöjd

Jag har köpt antika rokokostolar till nya huset och jag ÄLSKAR dom! Tanken är att dom ska stå i vinterträdgården så man kan sitta och dricka te i dom och titta ut över ägorna. Jag upptäckte häromdagen att det är fler som älskar dom!?
Min katt Sillen har genast intagit den ena av stolarna. Jag hade nog inte tänkt att det skulle bli en ny kattsäng!
Än mindre tänkte jag att det skulle få plats ännu större djur i dom ändå ganska små stolarna.
Men en stund efter att Sillen gjort stolen till sin, upptäckte jag detta!!!


Härligt med djur va? Jag undrar om JAG någonsin kommer att få chansen att sitta i dom?

God Natt!
/ Sophie

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!