Fina hästar

Det nya året känns riktigt bra =)

Skönt att vara ledig förstås (med ledig ska jag förtydliga att jag menar från mitt andra jobb eftersom här hemifrån blir man ju lixom aldrig ledig!?) och kul att hinna med lite husgrejer. Mer spackling, kakelinspiration och ett Ikeabesök har jag hunnit med dom senaste dagarna.

Dessutom har Zigge och Märta varit kanon duktiga =)

Zigge gjorde ett strålande pass i går och var så där fin som bara han kan vara:-) skolorna var fantastiska!

Idag jobbade han med chambonen över bommar, ett jätte nyttigt jobb för honom.

Märta fick prova longering för första gången och som alltid gjorde hon ett jätte bra jobb, som om hon aldrig gjort annat:-)

På eftermiddagen var jag på mörtnäs och hade träning.  Alltid kul med nya eleverna och hästar.  Nya tag i morgon:-)
God natt / sophie

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!