Vårkänsla!

I dag var det riktig vårkänsla ute:)
Fåglarna kvittrade och jag kan svära på att vindarna var vårljumma!
Zebb hjälpte mig att släppa ut hästarna och jag tror han njöt lika mycket som jag av det sköna vädret.
Fast jag vet att det bara är en illusion att våren är här , så vill jag leva kvar i den känslan ett tag!

 Zebb hjälper till att släppa ut...

 ... och hinner med lite bus oxå!

Jag var så glad för hästarnas skull att dom kunde vara utan täcke en bra stund på eftermiddagen och in på kvällen. Det har varit så kallt ett tag att dom är påpälsade mest hela tiden och jag tror dom längtat efter att få putsa sig lite.
Vissa tog tillvara på tillfället och njöt mer än andra!

Nöjd nakenfis!

I morgon stundar träning för Zigge =)
 
God Natt
/ Sophie

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!