Inte som planerat!

Ja i dag skulle jag åkt och tränat med Roger men eftersom han beslöt sig för att trampa av sig en av sina nyskodda skor i skogen i går var det bara att ställa in =(

Hovslagaren tittar förbi med en ny sko i morgon så nu blev det två dagars ledigt för Roger. Men jag hoppas verkligen vi kan komma i väg på träning på torsdag i stället. Nästa vecka är det ju tävling igen och det känns inte som jag hunnit med så mycket trimmande av skänkelvikningar och ryggningar som planerat!

Och i morgon bär det av till veterinären med Fiona igen. Efter några lätta joggingpass är hon nu otaktmässig igen så vi har onekligen inte hittat kärnan till problemet. Suck, dessa djur. Men bara hon kryar på sig snart så! =)

Jag har varit hos Märta och Keysan på betet. Var ett tag sedan nu och det är alltid lika roligt att se dom. Ffa Märta är ju så härligt social på ett närgånget men aldrig obehagligt sätt. Vi hade lite fruktstund tillsammans och jag funderade på hur jag egentligen ska komma upp på Märta när det är dax för inridning... Hon är stor (tack och lov iofs!).
Pappa hade någon ide´om sele och vinsch i ridhustaket. Fortsättning följer.... ;)






I kväll är det träningar och innan dess är det väl bara att dra på sig joggingskorna för en runda i skogen. Tur att det är så fint väder annars skulle det vara tristare än supertrist!

Vi hörs!
/ Sophie

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!