En dag i lugnets tecken

Hela veckan har jag av och till varit trött, haft lite halsont och ffa förföljts av en segdragen migrän. I går innan träningen krävdes all vilja för att orka rida och tyvärr kändes det inte mycket bättre i dag. Det är så trist när det inte ger sig!

I varje fall kunde jag verkligen ta det lugnt i dag. Nathalie fixade alla stallbestyr så jag kunde ägna mig åt att förbereda morgondagens tävling. Lite putsning av grejer och ett bad av Roger. Det är typ vad jag klarar av när huvudet spränger.



Vår vackra natur gör underverk med själen!

Framåt eftermiddagen var jag helt uttråkad av att ligga i soffan och jag suktade efter syre, så jag tog en promenad ner till sjön. Vädret var fantastiskt, det var lugnt, varmt och mysigt. Bryggan såg så inbjudande ut att jag satt mig, sen la jag mig, sedan somnade jag. Aaaa härligt och vad jag behövde!

Flätade Roger nu i kväll och jag hoppas verkligen jag mår bättre i morgon!

Mutor =)

Vi hörs!
/ Sophie

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!