Mini jubileum

Snart är det ett år sedan jag skapade den här bloggen men i dag är det inlägg nr 100 jag skriver. Alltså ett litet mini jubileum=)

Galet vad tiden går fort.

I går var jag och Roger på träning. Vi jobbade vidare med stabiliteten, lydnaden och att hitta flow och känsla. Jag tycker faktiskt jag red riktigt bra i går och det är skönt att känna så i bland =)



Roger skötte sig fint och var på bra humör, samarbetsvillig och gjorde en riktigt fin ryggning!
Fortsatte traggla skänkelvikningar, vissa blir riktigt bra, andra inte alls. Ja ja det släpper väl så småning om. Jag är ivf glad att han inte busar med mig på diagonalen längre (efter mitt lilla bytesäventyr häromdagen!).
Nu siktar vi på revanch på tävlingen i morgon! =)

Fiona har varit tillbaka hos veterinären och hon var taggad till tusen!
Denna gång var hon helt taktmässig och inget släpande i bakbenet. Har har ju vilat läääänge nu så jag hoppas att hon inte blir dålig igen när jag sätter igång henne. Känns ju lite skumt när vi inte vet vad det berodde på.
Skritt påbörjas nu ivf och det ser vi båda fram emot =)

Bildbomb Fiona taggad hos veterinären!








Split vision! ;)

Keysan och Märta är hemma från betet. Stackars Märta har värsting hovbölden och står inne med gips. Ingen höjdare :(

Alla behöver en bra vän att luta sig mot =)

Vi hörs!
/ Sophie

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!