Balsam för själen

I dag var jag ute med Roger på en lugn och skön skogstur. Vädret var precis sådär lagom varmt och solen kom och gick. Roger njöt i fulla drag och klev på med ganska stora steg för att vara han. Ja, han brukar tycka att det är lite svårt att gå bland stockar och sten med sin stora skritt men bra i dag alltså =)

Det är så underbara färger ute och även om det kan kännas trist att vi närmar oss höst så är det ivf vackert!
Verkligen balsam för själen!






Och jag behövde lite uppmuntran i dag. Fiona som jag precis tänkt skritta i gång nu efter sträckningen var svullen och öm i ett ben och hade ett sår på ett annat.
Suck.
Busat i hagen skulle jag tro, hon har ju varit ganska uttråkad.

Vi får avvakta några dagar annars blir det ett nytt veterinärbesök. Roligare kan man ha!

Tur jag har Roger =) Vi ska ju debutera LA i helgen som kommer. Jätte kul och spännande!

God Natt!
/Sophie

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!