På samma nivå

Den här veckans dressyrpass med Roger har varit glädjande =)
Han har jobbat mycket stabilt och lydigt men ändå med sin härliga energi. Jag har äntligen haft känslan flera dagar i rad att vi arbetar tillsammans och på samma nivå!
Det verkar som om femårstrotsen (åtminstone för tillfället) har lagt sig och nu börjar jag kunna planera för en tävlingsdebut tror jag =)

Roger svettig och nöjd efter ett bra pass!

I dag har jag friserat alla hästarna och Zigge, Roger och Fiona har alla fått en välförtjänt tur i skogen i det finfina vädret!

Jag har funderat ett tag på att få i hop någon form av träff för mina elever som tävlar, innan säsongen drar i gång. Nu är planeringen för det färdig och mer info hittar ni på hemsidan sittupp.se. Missa inte det!

Jag kommer dessutom dömma en träningstävling på Hillerstad 14 april. Prop under bearbetning.

Som avslut på dagens bloggande säger jag varmt välkommen till vår nya stallgäst Nathalie och hennes häst Charline, som nu flyttat in i stallet. Hoppas ni ska trivas hos oss!

Nathalie, Zanna & Hanna

Eftersom Annas häst Maja är såld så har vi ytterligare en stallplats ledig. Hör av er på lkgard2007@gmail.com om intresse finns!

Vi hörs!
/ Sophie



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!