Fortsatt spänd!

Idag var det dags för Zigge och åka på tävling igen.  Jag hade försökt planera årets första tävlingar med Zigge smart och därför var vi återigen i Katrineholm.Denna gång var det msv c:2 vi red.

Zigge var betydligt mer avspänd från början på framridningen och efterhand kändes han riktigt positiv och fin!
Därför kände jag mig faktiskt lite lurad när han blev superspänd när han kom in i ridhuset.  Jag trodde nog han skulle vara mer avspänd eftersom framridningen talade för det.

I jämförelse med förra gången fick vi mer missar nu och kom tyvärr inte direkt närmare ett kval till msv b med våra 56%!?  

Det positiva jag tar med mig från dagen är den fina framridningen:-)

Vi hörs! /Sophie

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!