Trevlig Midsommar!

Veckan som gått har varit en blandning av semesterkänsla och mycket att göra. Jag och mannen har haft totalansvar för gården och det är många tider som ska passas, djur av diverse slag som ska matas, rastas och underhållas. Blommor ska vattnas och så lite jobb däremellan.

Men Fiona och Roger är lediga och Zigge tappade en sko så han fick några lediga dagar innan hovslagaren slog på den. Då hann jag tömköra en dag på det nya bettlösa tränset jag köpt och sedan tappade han skon igen!? Suck!

Men då har jag ivf hunnit vila mig lite och njuta av det finfina vädret. Dessutom har det blivit mycket gjort med huset och nu är vi verkligen nära nära att bli klara! Härligt!


Ha en fortsatt härlig midsommar helg! =)
/Sophie

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!