Intensivt!

Det har varit en riktigt intensiv vecka med hästar,  hästar och återigen hästar :-)
I dagarna två har jag tävlat i Finspång.  I går var en riktigt bra dag med Zigge.  Carro fanns på plats och hjälpte mig och jag hittade stundtals riktigt fin ridning! Jag känner att jag fick med mig många positiva och nyttiga saker från dagen och även om ritten i sig var som den var så blev det vad jag hoppats på:-)
Idag höll den positiva andan tyvärr inte i sig. Jag hade räknat med hjälp från carro i dag med men så blev det inte. Hade jag vetat det hade jag nog inte åkt med Zigge för det är ju svårtsvårt och inte tävlingsklart egentligen. Men dagen gav några positiva saker men förtog oxå några bra saker jag fick med mig i går:-(
Sammanfattningsvis med Zigge så var jag RIKTIGT glad i går och extra glad för mycket fin kritik:-)

Fiona gjorde en super fin insats i dag:-) hon var pigg och uppe och på sitt allra bästa humör.  Tyvärr blev vi ordentligt påridna på framridningen och när vi sedan mötte ekipaget som tävlade på banan bredvid blev hon skrämd. Bästa öppnorna hittills,  lite problem med bytena, domaren inte alls lika imponerad som jag; -) men ärligt talat bryr jag mig inte ett dugg om poängen i dag för så här VILL JAG ATT HON SKA KÄNNAS:-)

Nedan ser ni nöjd Fiona med stormatte och Zigges hjärtvärmande kritik:-) 

God natt!

/Sophie

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!