Full av energi!

Jag blir så full av energi när vädret är strålande och luften varm!

Innan jag for till jobbet idag (ja, det var mindre kul med tanke på vädret) så cantrade jag med Fiona på ridbanan. Det var bara så härligt =)

När jag kom hem i kväll var det Rogers tur att känna bansanden under hovarna. Vädret var lika fint och varmt och han jobbade på duktigt med sina lösgörande övningar.

Känns kanon att kunna rida ute och öva program närhelst jag vill =)

Märta fick också röra lite på sig, dock i ridhuset. Hon var pigg och glad och ser fin ut i kroppen. Jag tror hon kommer bli en riktig skönhet!
Trots sin storlek har hon klarat sig med cob-grimman men nu är det slut på det. Stort steg in i vuxenvärlden med en full-grimma (kanske en aning stor!?).
Något stor?

Busig!

Snygging!



Full fart!
 
I dag firar jag och min älskade man tvåårig bröllopsdag. Precis som i dag var vår bröllopsdag fylld av väme och solsken! Underbart att tänka tillbaka men samtidigt lite skrämmande att tiden går så otroligt fort. Men som jag sa till mamma tidigare i dag, jag känner ändå att jag fyller den tiden med fantastiska och roliga saker. Och det är mycket värt!
 
Så här blev jag hälsad välkommen hem i kväll, mitt i vårt byggkaos.
 
Bättre kan det knappast bli, eller hur? Nu ska jag ta det där glaset och ha en underbar kväll med mannen och nygrillat!

Vi hörs!
/Sophie


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!