Börjar se ett ljus i jobbtunneln!

Årets hetsigaste månad på mitt andra jobb är snart förbi och jag längtar efter att kunna sitta ner en stund, reflektera över året som gått och året som kommer.

Det har varit skönt att bara ha Zigge att tänka på ett tag nu och jag har verkligen fått så mycket energi av att rida honom när jag kommit hem efter många och långa dagar på jobbet.
Efter den tandrelaterade ridsvackan så känns det att han är på G igen och jag börjar så smått fundera på en tävlingsstart. Skulle gärna vilja kvala honom till MSV B tidigt på säsongen så vi kan fokusera helt och hållet på det.

Och det duger ju inte att Fiona kommer i kapp honom, eller hur ;)

På tal om Fiona så är både hon och Roger pigga och fulla av energi nu. Kan tänka mig att dom snart börjar längta efter att matte ska sätta dom i jobb igen... Eller? ;)

En vän hade lagt ut på sin blogg om hur lika hennes hästar är varandra. Själv surar jag i hop när mannen OCH mamma och pappa säger att dom ibland har svårt att se skillnad på mina hästar. Jag menar Hallå dom är INTE så lika att man kan blanda i hop dom!

Och så häromdagen när jag var på väg för att ta in Roger såg jag detta framför mig...


Okej, I rest my case!

God Natt
/ Sophie

Kommentarer

  1. Haha... Jag kan väl dessutom spä på det hela och berätta att jag härom dagen undrade varför "Fiona" gick i samma hage som Zigge.... Ja, tills jag tittade lite närmare och insåg att det inte alls var hon ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!