Välkommen till 2014!

Nytt år nya mål =)

Jag tänkte starta upp året med ett Upptaktsmöte för 2014. Hoppas alla nya och gamla elever tar chansen att få lite extra motivation och energiboost för säsongen.

Upptaktsmöte för säsongen 2014

Datum: 2 februari
Plats: Långkärr
Tid: 11 - ca 15
Fika: Ingår
Kostnad: Kostnadsfritt
Anmälan: Senast 26 januari till sittupp@gmail.com, 
Glöm inte skriva ev. önskemål om vad som ska visas under ridpasset.


Vi börjar dagen i ridhuset där jag kommer att rida en eller två hästar och visa olika rörelser och programdelar. Ni väljer själva vad ni vill se, jag rider och vi har samtidigt en diskussion om rörelserna och utförandet.

Därefter sätter vi oss för fika i Villavagnen och diskuterar förra och kommande säsong. Målsättningar och förväntningar. Ni passar på att ställa alla frågor ni har om exv. upplägg, planering och annat som kan ha med tävling och tävlingsträning att göra.

Tanken med dagen är att vi ska lära känna varandra så vi kan finnas till och stötta varandra på tävling. Kanske välja tävlingar tillsammans och hitta en gemenskap när vi är ute med våra hästar.

Deltagare: 
Alla elever som tävlat lokalt eller högre under 2013 och/eller elever som planerar minst sex starter från lokal nivå och uppåt, under 2014.

Deltagarna från förra årets möte ska ha förberett en skriftlig sammanfattning av säsongen. Ha gärna med bla.
* Vilka förväntningar och mål sattes upp innan säsongsstart?
* Uppfylldes målen? helt/delvis/inte alls
* Varför uppfylldes målen helt/delvis/inte alls
* Vad kan bli bättre till denna säsong?
* Vad tar jag med mig som lärdom från säsongen?
* Vilket är mitt bästa minne från säsongen

Samtliga deltagare förbereder skriftligt en prel. tävlingsplan för hela säsongen 2014 samt sätter upp ett mål med säsongen.

(Obs dessa skriftliga papper behåller jag)

Jag hoppas vi får en rolig och givande dag!

Varmt Välkomna! 
/Sophie





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!