Sommarfina!

Det är en väldans åtgång på boots just nu. Zigge och Roger avverkar ett par var om dagen känns det som, men så länge det är bootsen som ryker och inte skorna så är jag nöjd!
Ivf var jag tvungen att införskaffa ett par till Fiona som fått vara utan när förrådet tryter. (Så är det när man är snäll och håller skorna på plats, då blir man utan!).

Jag hittade ett par jätte fina i sommrigt orange vilket gjorde henne fint matchad med sin grimma =)

 
På bootshyllan i affären fanns även ett par gröna som var helt i Rogers smak (om ni frågar mig!) så han fick ett par han också!
 

Zigge fick en ny eftersom han tappat en. Så han har nu en svart och en vit vilket vi tycker passar honom då vi brukar skoja om att han är lite flummig ;)

Hästarna har jobbat på fint i värmen dom senaste dagarna. Eftersom jag är vansinnigt morgonseg brukar jag alltid börja dagen med alla stallsysslor och sedan ge mig i kast med ridningen när huvud och kropp vaknat till. Eftersom jag jobbar dom flesta kvällarna så innebär det att jag spenderar dagens varmaste timmar, typ 12 - 15, på ridbanan. Hmmm man borde ju tappa några kilon på all den svetten!!!

Jag hade lite träningar i kväll och jag måste säga att jag har typ världens gulligaste elever, eller vad säger ni?

Nöjda efter hoppträning!
God natt!
/ Sophie




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!